Overcooked! 2 - Campfire Cook Off
Daha fazla Overcooked 2 için kamp ateşinin etrafında toplanın! Soğan Krallığının ormanlarında gezerken kamp yemekleri pişirme vakti. Kevin ve Soğan Kral'a orman mutfaklarından 4 yeni şef katılıyor: İzci Şef, Ayı Şef, Kunduz Şef ve gözlüklü Baykuş Şef. Ağaç evlerde ve kamp alanlarında geçen 15 yeni seviyede çıtır çıtır S'more'lar pişir ve sağlıklı kahvaltılar hazırlarken ateşin yanabilmesi için odun kes. Aç kampçılara yemek hazırlamak için gerekli malzemeleri içeren yeni giyilebilir sırt çantaları için yeni bir takım çalışması tarzı gerekecek.