Outlast
Colorado'nun ücra dağlarındaki Mount Massive Akıl Hastanesi büyük dehşetleri gizliyor. Uzun zaman önce terk edilen bu akıl hastanesi, yakın zamanda çok uluslu Murkoff Şirketi'nin “araştırma ve hayır işleri” kolu tarafından tekrar açıldı ve bugüne kadar faaliyetlerini tam bir gizlilik içinde yürüttü. Gizli bir kaynaktan aldığı bilgiler üzerine harekete geçip tesise zorla giren bağımsız gazeteci Miles Upshur, içeride bilim, din, doğa ve bambaşka bir şeyin birbirine karıştığı korkunç bir sırrı keşfediyor. İçeri girdikten sonra, Mount Massive'in kalbindeki korkunç gerçek, kaçabilmek için tek umudu haline geliyor.