Outer Wilds
Outer Wilds, sonsuz bir zaman döngüsüne düşmüş bir güneş sisteminde geçiyor. Uzay Programına Hoş Geldin! Sürekli değişen tuhaf bir güneş sisteminde cevaplar aramak için kanatlarını daha yeni yeni açan Outer Wilds Ventures uzay programının en genç üyesisin. Güneş Sisteminin Gizemleri... Şu uğursuz Kara Dikendutu'nun derinliklerinde neler gizli? Ay'daki şu acayip harabeler kimlerden kalmış? Sonu gelmeyen zaman döngüsü durdurulabilir mi? Cevaplar uzayın tehlikeli derinliklerinde keşfedilmeyi bekliyor. Zamanla Değişen Bir Dünya Outer Wilds evreninde her gezegen, zamanla değişen gizli konumlarla dolu. Kumlar altına gömülmeden önce bir yeraltı şehrine girmeli veya ayaklarının altında ufalanan bir gezegenin yüzeyinde keşfe çıkmalısın. Her sır tehlikeli ortamlarla veya doğal afetlerle korunuyor. Galaksiler Arası Keşif Ekipmanlarını Kap! Dağcı botlarını ayağına geçir, oksijen seviyeni kontrol et ve bir uzay macerasına atılmaya hazırlan. Eşi benzeri olmayan farklı cihazlarla çevreni kontrol et, gizemli sinyallerin peşine düş, bilinmeyen kadim yazıtların dilini çöz ve mükemmel marşmelovu kızart.