Outcast - Second Contact Golden Weapons Pack
Altın Silah Paketiyle dünyayı şık bir şekilde kurtarın! Bu DLC, oyunda 6 silah için geçerli yeni bir kaplama içerir. - Şimdi Altın model olan klasik Standart Üretim Bel Silahlarıyla göze çarpın. - Hala eskisi kadar ölümcül olan 24 karat İzli Silah, arkanızda yıkım izi bırakacak. - Altın Dart Silahıyla düşmanlarınızı daimi uyku dünyasına yollayın. - Parlayan altın Delgeç Silahıyla Talanların kişisel alanınıza saygı gösterdiklerinden emin olun. - Altın Patlayıcı Silah birçok durumda çözümünüz olacaktır. - Bu gösterşili versiyonuyla Alev-Fırlatıcıyla dünyayı ateşe verin.