Outcast - A New Beginning - Demo
Outcast - A New Beginning için bu demoda Adelpha dünyasının nefes kesen derinliklerine doğru unutulmaz bir yolculuğa çık. Yüksek tempolu 3. şahıs çatışmalara gir, sırt roketinin gücünü kullan, büyüleyici manzaraları keşfet ve Talan yerlilerinin isyanına yardım et.