Orta Düzey Paket 2
Ruh çalan Efsanevi birlik Sol'Zara'yı saflarına kat ve tüm birliklerinin gerçek potansiyelini ortaya çıkarmana yardımcı olacak Bilgelik ve Göğe Yükseliş Kürelerinin kilidini aç! Orta Paket 2 ile bunların hepsini ve yeni birliklerin için 45 mücevher anahtarı al. Orta Paket 2 şunları içerir: 1x Sol'Zara 5x Bilgelik Küresi 5x Göğe Yükseliş Küresi 45 Mücevher Anahtarı Bu paket, her hesapta sadece bir defa satın alınabilir.