Orphans
Trajik bir deniz kazasından sonra yetim kalan ve gizemli bir şehrin esrarengiz sınırlarında sıkışıp kalan genç bir kız olan Victoria'nın rolünü üstlenerek bu sürükleyici oyuna dalın. Tuzaklar ve tehlikelerle dolu bir yerde, Victoria ilerlemek için el becerisine güvenmek zorundadır. Ancak Victoria bu yolculukta yalnız olmayacaktır. Açıklanamaz bir şekilde uğursuz amaçlar için kilit altında tutulan diğer yetim çocuklara katılır. Victoria'nın görevi, her biri önündeki zorlukların üstesinden gelmek için çok önemli benzersiz yeteneklere sahip olan bu çocukların yerini tespit edip onları özgürleştirmektir. Ancak tehlikeler tuzakların ve bulmacaların ötesine geçer. Victoria, tek amacı onu yutmak olan insansı yaratıklar tarafından takip edilmektedir. Bu yaratıkları durdurmak için Victoria, sapanıyla dikkat dağıtmak için çevreyi kullanır ve kaçışını kolaylaştırır. Hayvanlar şehrinden kaçma yolculuklarında yetimlere katılın. Bu dünyada hayatta kalmak kolektif bir çabadır ve kimse bununla tek başına yüzleşemez.