ORMAN ELFLERI
Orman Elfleri yarışı, eşsiz oyunculara sahip (Pasçılar, Savaş Dansçıları, yakalayıcılar, hat işçileri ve Ağaçadam) ama ayrıca kendi yıldız oyuncuları da var: Dolfar Longstride ve Jordell Freshbreeze! Elfler şaşırtıcı derecede çevikler ve neredeyse Skaven kadar hızlılıar. Engellere takılmamak onlar için tam bir formalite. Özellikle de rakip savunmaların arasından geçme yetisine sahip olan Savaş Dansçıları neredeyse rakipsiz. Elfler mükemmel birer pasçı ve yakalayıcılar. Kendileri kadar çevik ve hızlı olmayan takımlar için gerçek bir kabusa dönüşebilirler. Ağaçadam, bütün Blood Bowl'un muhtemelen en güçlü oyuncusudur. Az sayıda oyuncunun karşı koyabildiği, sıra dışı doğal bir güce sahip. Ancak Ağaçadam, aşırı derecede yavaş ve sahanın ortasında kök salmak gibi kötü bir huyu var. Eğer bu olursa hareket edemez... hem de hiç.