Ori and the Blind Forest
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition'ı satın alarak orijinal Ori and the Blind Forest'a ücretsiz sahip olun! Nibel ormanı ölüyor. Güçlü bir fırtınanın yıkıcı olaylar dizisini harekete geçirmesinin ardından alışılmadık bir kahramanın cesaret bularak evini kurtarmak ve ezeli düşmanıyla yüzleşmek için bir yolculuğa çıkması gerekmektedir. "Ori and the Blind Forest", Moon Studios'un Xbox One için tasarladığı müthiş bir görselliğe sahip aksiyon ve platform oyununda, kaderinde kahramanlık olan genç bir yetimin hikayesini anlatıyor. El emeği çizimlerin, titizlikle canlandırılmış karakter performansının ve tamamen orkestraya uyarlanmış bir müziğin yer aldığı "Ori and the Blind Forest", aşk, fedakarlık ve hepimizin içinde var olan umut hakkında son derece duygusal bir hikaye anlatıyor.