Orcs Must Die! 3
Orcs Must Die! 3, Orc katletme çılgınlığını daha önce mümkün olabileceği düşünülmeyen bir seviyeye yükseltiyor. Tek başına veya bir arkadaşınla birlikte devasa bir tuzak ve silah cephaneliğini kullanarak kuşan. Ödüllü serinin bu yeni oyununda tiksinç Orc'ları kes, yak, savur ve çarpmak. Seriye yeni gelen Savaş Senaryoları, oyuncuları kurulan en büyük Orc ordularıyla karşı karşıya getiriyor. Kurulabilen Savaş Makineleri oyunculara bu işgalcileri yıkmak, bıçaklamak, kül etmek ve parçalara ayırmak için gerekli araçları sağlıyor. Her Şeyden Daha Fazla: Orcs Must Die! 3 önceki oyunların sevilen taraflarına daha fazlasını ekliyor. Daha fazla Orc, tuzak, silah, yükseltme ve hatta daha iyi görünüm. On üzerinden on bir! Yeni Hikâye: Orcs Must Die! 2'den 20 yılı aşkın bir süre sonra, Savaş Büyücüsü ve Sahire'nin Düzen'i yeniden kurup iki yeni çırak yetiştirdiği bu yepyeni hikâyeyi oyna. Savaş Senaryoları: Yepyeni Savaş Senaryoları, Orcs Must Die!'da verilen devasa ölçekli savaş sözünü yerine getiriyor! Kaleleri çevreleyen savaş alanlarında karşı konulmaz büyüklükteki Orc ordularıyla yüzleş. Yüzlerce Orc barındıran ordular duvarları aşıp yarığına ulaşmadan önce düşman dalgalarını zayıflat. Savaş Makineleri: Bu ordu sürüleriyle başa çıkmak için yeni ölümcül yıkım silahlarına ihtiyacın olacak. Savaş Makineleri aslında büyük ölçekli tuzaklar. Mega fırlatma tuzağını kur ve onlarca Orc'un havada süzülüşünü izle. Mega patlayan fıçı fırlatıcısıyla havaya uçurma yeteneklerini göster. Asla Bitmez: Orc orduları hikâye bittikten sonra bile akın etmeye devam ediyor. Haftalık Mücadeleler ile adını Orc katili efsanelerinin arasına yazdır ya da Sonsuz Mod'da ne kadar dayanabileceğini gör. Drastic Steps İle Etkili Adımlar At: Orcs Must Die! 3 uçan korkunç düşmanlar, yiğit savaş muhafızları ve tabii ki Orc kıyımı için gereken bir sürü aracı da içeren Drastic Steps hikâyesi ve içeriğini de ücretsiz olarak kapsıyor! Hayatta Kalmak İçin Kapış: Yeni Kapışma Modu, seni ellerinde sana karşı gittikçe güçlenen kozlara sahip kötücül Orc'ların karşısına koyuyor. Ama hayatta kaldığın her seviye sonunda sen de onlara karşı kullanabileceğin farklı değişkenler kazanacaksın!