Orcland Hikayesi
Gragon, Ork Tahtı’nı ele geçirmiş, Orcland’i bozmuş ve Orc’ları Grimmoc’lara dönüştürmüştür. Grimmoc’ların anayurdunda savaşarak yolunuzu açın ve yanlış yapan kral Gragon’u mağlup edin. Bu pakette, Orcland’in kanyonlarında geçen tümü yeni 4 görev vardır.