Operations Yığını
"4 Operations Paketi satın alın, 1 tane de ücretsiz edinin! Oynanışı hızlandırın ve görünümünüzü özelleştirin! 5 adet rastgele kart açın; bunlar Ödüller, Sınıf Becerileri olup en az 1 tanesi de özelleştirme kartıdır: amblem, silah veya karakter."