Operations Paketi
Oynanışı hızlandırın ve bunu yaparken harika görünün! Beş adet rastgele kart içerir. Bunlar; Ödüller, Horde Becerileri ve garanti iki adet özelleştirme kartlarıdır: amblem, silah veya karakter. Şimdi 2. seri içeriğiyle!