Onimusha: WotS - Tılsım: Küçük Dansçı
Başkentteki meşhur bir dansçıdan esinlenerek yaratılan güzel bir tılsım! Donanıldığında özel bir etki verir. Notlar: - Tılsımları donanmak, Miyamoto Musashi'ye faydalı etkiler uygular. - Tılsım, oyun içindeki Ruh Aynasından alınabilir. - Tılsımlar, Ana Menü üzerinden erişilebilen Ekipman ekranındaki Tılsımlar bölümünden değiştirilebilir. - Ruh Aynalarının ve Ekipman ekranındaki Tılsımlar bölümünün kilidi, oyunda ilerledikçe ayrı olarak açılır. - Bu ürün aynı zamanda bir setin parçası olarak da satın alınabilir. Lütfen aynı ürünleri tekrar almamaya dikkat et.