ONE PIECE World Seeker Extra Episode 1: Void Mirror Prototype
Bu ek bölümde yeni bir karakter olarak sahneye çıkan Zoro olarak oyna. Yön duygusu berbat olan Zoro, Issac’ı kovalarken kendini bambaşka bir yerde buluyor. Olayların ardındaki müthiş komployu keşfet ve son teknolojinin kılıç ustalığı karşısında kazanma şansı var mı gör! "Fabrika"nın sırlarını keşfet ve KAGERO adındaki yeni düşman karakterin peşine düş.