ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 - Pre-Order
ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4’ü şimdi ön siparişle alanların sahip olacakları bonus içerikler: - Dynasty Warriors Law Costume - Dynasty Warriors Hancock Costume - Vinsmoke Brothers Early Unlock PIRATE WARRIORS serisi popüler anime ONE PIECE ile WARRIORS serisinin heyecan dolu aksiyonuyla başarılı bir şekilde birleştirerek tüm dünyada dört milyondan fazla satışa ulaşan fenomen yarattı! "Sadık dostlarınla maceradan maceraya koşarken düşman sürüleriyle sıkı çarpışmalara girme" konsepti ile animeden fırlamışçasına gerçek, heyecan verici ONE PIECE aksiyonunu tecrübe et! ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4, PIRATE WARRIORS macerasının ulaştığı son noktadır! "Gerçek bir ONE PIECE savaş meydanı tecrübesini tatma" konsepti temel alınan bu oyunda binalar çarpışmalarda paramparça olacak ve tüm saldırıların ortalığa yaydığı duman ve toz sizi ONE PIECE dünyasının derinliklerine alıp götürecek! Daha önceki oyunlarda elde edilemeyen taze öğelerle bezenerek PIRATE WARRIORS aksiyonu artık çok daha heyecan dolu bir marka haline geldi!