ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 One Piece Film: Red Anime Song Pack
Oyuna arka plan müziği olarak Popüler film One Piece Film: Red'ten popüler müzikler ekleyen, ilave bir müzik paketi. Paketi satın aldıktan sonra Battle Preparation ekranındaki müzik ayarlarından, savaş esnasında dinlemek istediğiniz herhangi bir müzik parçasını seçebilirsiniz.