ONE PIECE ODYSSEY
Popüler manga ve anime serisi ONE PIECE'in 25. yılı şerefine yepyeni bir RYO geliyor! Meşhur korsan Monkey D. Luffy, namı diğer Hasır Şapkalı Luffy, ve Hasır Şapkalılar Tayfası onları bekleyen sıradaki adayı ve macerayı bulma arayışında Yeni Dünya'ya yelken açıyor. Ancak seferleri sırasında büyük bir fırtınaya yakalanan ekibin gemisi batıyor ve kendilerini şiddetli fırtınalarla çevrelenmiş tropik bir adada buluyorlar. Ekibinden ayrı düşen Luffy, arkadaşlarını bulmak ve adadan kaçmak için yepyeni bir maceraya atılıyor! Bu macerada tehlikeli yeni düşmanlar, korkutucu doğal afetler ve çok daha fazlası onları bekliyor! Popüler anime serisi ONE PIECE evreninde geçen bu klasik RYO'yu Hasır Şapkalılar Tayfası'nın istediğin üyesiyle oyna! *Bu ürüne ek olarak ONE PIECE ODYSSEY Deluxe Edition ve diğer dijital içerikler de mevcuttur. Aynı içerikleri birden çok kez satın almamaya dikkat et.