One Button Games 5-in-1 vol. 7
UP SHOT Sürekli sağa doğru koşuyorsunuz ve amacınız yukarıdan üzerinize düşen karelerden kaçınmak. Yukarı doğru ateş etmek ve kareleri yok etmek için düğmeyi basılı tutun, ancak ateş ederken sabit kalacaksınız. Büyük kareler birden fazla atış gerektirir. Bir kare size çarptığında oyun biter. SMILY ANGRY Sürekli koşuyorsunuz ve bir düğmeye basarak dönebilirsiniz. Yukarıdan size ateş eden iki yüz var. Mutlu veya kızgın olabilirler. Amacınız, puan kazanmak için mutlu yüzden gelen atışları toplamak ve kızgın yüzden gelen atışlardan kaçınmaktır. Yüzler rastgele duygularını değiştirir. Kızgın yüz tarafından vurulduğunuzda oyun biter. V BOMB Sürekli olarak bir yandan diğer yana uçan bir uçağı kontrol ediyorsunuz. Dönmek için düğmeye basın. Düşmanlar altınızdan uçar ve yavaşça konumunuza yaklaşır. Düşmanlar yukarı doğru patlayan zaman bombaları bırakır. Amacınız patlamalardan kaçınmak ve düşmanları patlamaya çekmeye çalışmaktır. Bombalar birbirine çok yakın olduğunda, zincirleme reaksiyonla patlarlar. Oyun, patlamaya yakalandığınızda veya bir düşman size dokunduğunda sona erer. PIN CLIMB Pinlere tırmanarak puan kazanırsınız. Ulaşma mesafenizi artırmak için düğmeyi basılı tutun. Altınızdaki pinlerden kaçınmaya çalışın. Oyun, ekranın altına ulaştığınızda sona erer. NUMBER LINE Ekranda hareket eden iki sayı çizgisi vardır. Her iki çizgideki sayıları toplamak için düğmeye basın. Üst çizgideki toplam, alt çizgideki toplamdan büyük olduğunda puan kazanırsınız. Üst toplam alt toplamdan küçük olduğunda puanınız azalır ve çizgiler birbirine yaklaşır. Oyun, çizgiler kesiştiğinde sona erer.