Once Upon a Jester
En iyi arkadaşlar Sok ve Jester, Kraliyet Elması’nı çalmak için yaramazca bir plan kurar! Usta planlarını tamamlamak için doğaçlama bir tiyatro gösterisi başlatmalı ve rakipleri Hofnar ve Bok da dahil olmak üzere tüm diğer performansları geride bırakmalıdırlar. Krallığın en iyi gösterisi olurlarsa, kralın değerli mücevherini sakladığı Kraliyet Sarayı’ndaki Kraliyet Tiyatro Gösterisi’ne davet edileceklerdir. Bir fantezi krallığında büyük bir maceraya atılırlar, garip karakterlerle tanışır, doğaçlama gösteriler sergiler ve yürekten şarkı söylerler. Yol boyunca müzikal tiyatronun özgürlüğünü ve neşesini farkında olmadan keşfederler. Bu ikili kötü yollarını bırakacak mı yoksa zengin olmak için ne gerekiyorsa yapacak mı? Yaratıcılığını kucakla: Hiçbir gösteri birbirine benzemez! Seyircini etkileme şekline sen karar ver! Çılgın karakterlerle arkadaş ol: Tamamen seslendirilmiş, tuhaf karakterlerle tanış ve arkadaş ol! Dost canlısı bir Wendigo, köklerini arayan bir ağaç ve bir parça pestodan sadece bazıları. Canlı bir fantezi dünyasına dal: El yapımı mekanlar olan samimi Dorp Kasabası, gizemli Woudwoods ve radyo takıntılı Stad Şehri seni bekliyor. İndie ezgilere kapıl: Oyunun yapımcıları tarafından yazılan ve seslendirilen orijinal müzikler kulağından çıkmayacak!