Ön Sipariş Bonusu
▶ Ön Sipariş Bonusu "Gelişmiş Destek Paketi" ile karakterlerinizin eğitimine hızlı bir başlangıç yapın! ■ Paket İçeriği: - Zafer Bilekliği (Kazanılan DP'yi artıran ekipman) - Tam Eğitim Fasulyesi Seti (Karakter eğitimi için kullanılan öğeler) - Karanlık İmparator Forması * Bu bonus, yalnızca oyunu 13 Kasım 2025, saat 14:59'a (GMT) kadar satın alan oyuncular için geçerlidir.