Ön Sipariş Bonusu
Ön Sipariş/Erken Satın Alım Bonusu! Keskin Nişancı, Barikat ve Cadı Doktor için bu şık eksokostüm desenlerini donan ve meşakkatli savaş oyunlarına kayıtsızca atıl! Şu içerikler yer almaktadır: - Keskin Nişancı için Köpek Balığı Ağzı (Gri) eksokostüm deseni - Barikat için Kaya Golemi eksokostüm deseni - Cadı Doktor için Çalı Kamuflajı eksokostüm deseni Not: Desenler, eksokostümün görünümünü değiştiren kozmetik öğelerdir ve başka bir etkisi yoktur. Bu içerik, Exoprimal'ın standart veya Deluxe sürümünün ön siparişinde bonus olarak verilir. İleri bir tarihte satın alım için mevcut hâle getirilebilir. Daha fazla ayrıntı için internet sitesini ziyaret et. Not: Bu DLC, yalnızca satın alınan Microsoft hesabında oynanabilir. Bir aile grubunun düzenleyicisi olsanız bile aile üyelerinin hesabından bu DLC'ye erişilemez.