On Birinci Sezon Yağma Kartı
Sea of Thieves Yağma Kartı satın al ve maceralarında Şöhretini artırmaya devam ederken ekstra Sezon ödülleri kazanma şansının da kilidini aç! On Birinci Sezon Yağma Kartı; Koleksiyoncunun Yelkenleri ve Gemi Başı Süsünün yanı sıra korsanın için Gezgin Tüccar Şapkası, Ceketi ve Eldiveni de dâhil olmak üzere Gezgin Tüccar gemi setinin tamamını, ayrıca sezonluk ilerlemeden kazanılan 250 Sikkeye ek olarak 750 Antik Sikke içerir. Tüm kozmetikler bu denizlere daha yeni ulaştı, daha Dükkân envanterinde bile yoklar!