Okçu Paketi
Popüler TV dizisinden ilham alınarak hazırlanan bu paket, Oliver ve Slade'in gemikazasından sonra güvensiz bir adada esir kalmasının ardından başlıyor. Ormandan bir paralı asker kampına doğru gitmeye çalışırken Oliver'in hayatta kalma eğitimini anlatıyor.