OK K.O.! Let's Play Heroes
Popüler Cartoon Network dizisinden esinlenerek oluşturulan bu oyunun yıldızı, epik Lakewood Plaza Turbo’yu çılgın Lord Boxman’dan kurtarırken yoluna çıkan şeytani Boxmore robotlarını yumruklayan, kayarak tekmeleyen, kombo saldırılar ve güç hareketleri yapan ufak kahraman K.O.'dur. Konulu maceranın aksiyon dolu çizgi savaşçıyla buluştuğu bu oyunda, yeni ve güçlü dövüş hareketlerinin kilidini kaldırmak için seviye atlayın, favori Plaza karakterlerinizin kartlarını toplayın ve onları tonlarca çılgın görevde karşınıza çıkacak acayip saldırılar için savaşa çağırın. K.O. ON NUMARA! Ezici kombo saldırılarınıza devam edin ve K.O.’ya seviye atlatmak, yeni ve güçlü dövüş hareketlerinin kilidini kaldırmak için savaşta kazandığınız puanları toplayın! LAKEWOOD PLAZA TURBO’YI KEŞFE ÇIKIN! Tüm favori Lakewood Plaza Turbo kahramanlarınızla birlikte takılın, işgalci robotlarla şamatalı savaşçı mücadelelerine girin ve kaçık karakterler için çılgın görevlere katılın! TÜM POW KARTLARINI TOPLAYIN! Pow Kart koleksiyonunuzu organize edin ve takıntı haline getirin. Kilidi kalktıktan sonra her bir kartın savaşta kullanabileceğiniz olağanüstü bir kahramana yardım saldırısı bulunur! ORİJİNAL HİKAYE VE SESLENDİRME Dizinin yaratıcısı Ian Jones-Quartey’in denetiminde, OK K.O.! Let’s Play Heroes, dizinin gediklilerinden seslendirmelerle yepyeni, orijinal bir hikaye sunuyor! Oyun içi metinler Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca, Meksika İspanyolcası, Portekizce, Brezilya Portekizcesi, Rusça dillerinde de mevcuttur, seslendirmeyse Amerikan İngilizcesidir.