Ohm Silah Paketi
Ohm Silah Paketi, Ohm ile yönlendirilmiş ikisi bir arada LMG/Pompalı Tüfek ve Kurt Adam Özel Çeşidini içerir. Stratejine uyması için silahı yolda uyarla. LMG modunda uzaktan yönlendirilmiş enerji yaylım ateşi gönder ya da pompalı modunda yakınlaşarak bizzat yoğun bir patlamaya neden ol. NOT: Daha önce Call of Duty: Advanced Warfare Season Pass ya da Ascendance DLC paketini satın aldıysanız bu içerik zaten sizde mevcut olduğu için Ohm Silah Paketini satın almayın.