Official map extension
Popüler Bus Simulator'ın resmi harita genişletmesiyle ana oyuna, 9 farklı görev ve 20 otobüs durağı içeren 2 yepyeni belediye geliyor. Seaside Valley ve çevresinde, en sevdiğin otobüsüne atlayıp keşfedebileceğin kilometrelerce yeni yol seni bekliyor.