Official Expansion (Gold)
Farming Simulator 15'in yeni resmi ilavesiyle oyun deneyimini ileriye taşı! Bu DLC'de büyük bir yeni Doğu Avrupa oyun alanı ve Rostselmash, Zetor, Tatra, Kverneland ve Farmtec'ten 20 ilave araç ve ekipman var! İlave içerik indirildiğinde oyunun mağazasında kullanılabilir olacak. Makineleri satın almak için yeterli mali kaynağını olduğuna emin ol.