Off The Grid (Game Preview)
Bu oyun henüz geliştirme aşamasındadır. Zaman içinde değişebilir veya değişmeyerek nihai ürün olarak piyasaya sürülebilir. Yalnızca oyunun şimdiki tamamlanmamış halinden memnunsanız satın alın. GÖZYAŞI ADASI'NIN ÇOK ŞÜKÜR BİR KURTARICIYA İHTİYACI VAR. SENİN YERİNE GELMESİ ÇOK ÜZÜLMÜŞ... PvP ve PvE'nin topyekün bir hayatta kalma savaşında çarpıştığı muhteşem Ekstraksiyon Royale'a dalmaya hazır olun! Bir zamanlar umut vaat eden, şimdi ise distopik bir savaş bölgesi olan Teardrop Adası'nın bir kahramana ihtiyacı var. Seni ele geçirmesi çok kötü. Üç küresel oyun devi, bugüne kadar tasarlanmış en yoğun, kalp atışlarını hızlandıran deneyimi yaratmak için güçlerini birleştirdi. Bu sıradan bir tetikçi değil. Bu, ileri görüşlü yönetmen Neill Blomkamp (District 9, Elysium) tarafından hayal edilen, siberpunk savaşının bir sonraki evrimidir ve türü altüst etmek üzeredir. Off The Grid'de göreviniz basit: Hayatta kalmak. Yağma. Hakim ol. Off The Grid Oyun Önizlemesine katılın ve nihai savaşçınızı oluşturmak için yeni yerleri, silahları ve sibernetik uzuvları açığa çıkarırken kargaşayı ilk elden deneyimleyin. İster yüksek riskli bir Battle Royale'ın kalbinde mücadele ediyor olun ister Teardrop Adası'nın parçalanmış tarihinin sürükleyici anlatımını ortaya çıkarıyor olun, verdiğiniz her karar sonunuz olabilir... veya zafere giden yolunuz olabilir. Dövüşün ortasında vücudunuzu ve cephaneliğinizi değiştiren özel siber uzuvlar ve yüzlerce silah kombinasyonuyla donatın. Yüksek değerli ganimetler elde edin, düşmanlarınızı zekanızla alt edin ve bir yıkım gücüne dönüşün. Sadece hayatta kalmak için savaşmıyorsunuz; ayakta kalan son kişi olmak için de savaşıyorsunuz. Sizi Xbox Oyun Önizlemesi yolculuğumuzun bir parçası olmaya davet ediyoruz. Hemen katılın ve ilk konum dalgamızı, silahlarımızı ve oyun modlarımızı deneyimleyin. Oyunu geliştirmeye devam ederken geri bildirimleriniz çok önemli; sizden haber almak istiyoruz! Sizi neyin heyecanlandırdığı ve neyin onu daha da iyi hale getirebileceği hakkındaki düşüncelerinizi paylaşarak Off The Grid'in geleceğini şekillendirmemize yardımcı olun. Hızlan, Sıfır. Gözyaşı Adası bekliyor. Bu bir oyundan daha fazlası. Bu yeni, cesur ve çığır açıcı bir şeyin parçası olma şansınız.