Off-hand Item Skin Pack
Drauv Feneri (Drauven Torch) görünümü ile yolunu aydınlat ya da en kalın Thrixl ipeğinden örülmüş ağı kuşan. Bu DLC paketi, Wildermyth'in korkunç fraksiyonlarından ilham alınarak tasarlanmış kalkanlar ve eşyalar da dahil olmak üzere 10 adet ikincil eşya görünümünü içeren özel koleksiyon ile çeşitli özelleştirme seçenekleri sunuyor.