Oddworld: New 'n' Tasty
Klasiği Abe's Oddysee'nin bu özenle hazırlanmış versiyonunda, orijinal Oddworld kahramanı Abe olarak tarihi yıkıntıları keşfedin, etobur canavarlardan ve çılgın av partilerinden kaçın. Bir zamanlar Oddworld'ün en büyük et üretme tesisinde mutlu bir yer cilalayıcısı olan Abe, patronunun fabrikadaki esirlerden oluşan iş gücünü, yeni RuptureFarms Tasty Treats et aperatifi ürün grubunun sonuncusuna dönüştürme planını öğrenir. Artık Abe canını kıyma makinesinden kurtarmak zorundadır. Ve bu et çiftliğinden kaçış, onun Destanının sadece başlangıcıdır. Halkının mirasını keşfetme yolculuğunda Abe'yi pek çok tehlike beklemektedir. New 'n' Tasty en güncel yeni nesil teknolojileri kullanarak orijinal Oddworld oyununa yeniden hayat verdi. Sıfırdan geliştirilen bu oyunda nefes kesen görsellerin, gelişmiş ses özelliklerinin ve daha iyi, sizi daha fazla içine alan oyun deneyiminin keyfini sürün.