Oddsparks: An Automation Adventure - Ultimate Edition
Bu sürüm ile en üstün Oddsparks deneyimini yaşayın. Temel oyun ve tüm DLC'ler dahildir. Oddsparks: An Automation Adventure, hem otomasyon oyunu hayranlarına hem de otomasyona merak salmış yeni oyunculara otomasyonla gerçek zamanlı strateji türlerini harmanlayarak sunan bir oyundur. Tuhaf bir fantastik dünyayı keşfet, geçmişin gizemlerini açığa çıkar, atölyelerini otomatik hale getir ve tuhaf ama bir o kadar da tatlı Spark'larınla maceralara çık! Seçkin Yükseltme: Oddsparks: An Automation Adventure - Seçkin Yükseltme en büyük hayranlarımız için isteğe bağlı kozmetik içerikler içerir. Bu indirilebilir içerik, seçkin özelleştirme ve dekorasyon eşyaları sunar ve oyunu gerçekten beğenip desteğini göstermek isteyen oyuncular içindir. Tailor's Animal Costumes Pack: Hayvan Kostümleri Paketi, herkesin arasından öne çıkmanı sağlayacak toplam 28 farklı eşya olmak üzere 5 seçime bağlı hayvan temalı set içerir: Panda Seti, Kaplumbağa Seti, Zürafa Seti, Köpek Balığı Seti, Tavus Kuşu Seti Making Music: Oddsparks: An Automation Adventure'ın Making Music indirilebilir içeriğinde grubunla çalmaya başla ve otomasyonuna ritim kat! Bu eğlenceli ve güçlü indirilebilir içerik, fabrikanı ritim ve melodiden oluşan tam orkestralı bir makineye dönüştürmeni sağlayan yepyeni bir müzik sistemi sunuyor. Craftsman's Elemental Decorations Pack: Element Dekorasyonları Paketi, seçime bağlı 3 adet element temalı kozmetik dekorasyon seti ve bir kozmetik sergi seti içerir. Üssünü daha da benzersiz hâle getirmene yardımcı olacak toplam 42 eşya: Kuvars Dekorasyonları, Volkanik Dekorasyonlar, Buzul Dekorasyonlar, Spark Sergileri Hats & Helmets: Sparks'ınıza yeni bir görünüm kazandırmaya ve fabrikanıza yeni bir kontrol seviyesi getirmeye hazır mısınız? Oddsparks: An Automation Adventure için Şapkalar ve Kasklar DLC'si (Hats & Helmets DLC) geldi! Bu eğlenceli ama güçlü DLC, Sparks'ınızı sadece gösteriş için olmayan, daha akıllı otomasyonun anahtarı olan şık başlıklarla donatmanıza olanak tanır. Sparks'ınızı şapkalarına göre filtreleyerek özel üretim hatları oluşturun ve işi doğru yerlerde halletmeleri için onları yönlendirin. Coaster Rush: Lunapark çılgınlığına hazırlan! Coaster Rush genişletmesi karmakarışık otomasyonla muhteşem, yürek hoplatan lunapark ögelerini birleştiriyor. Spark'larına hak ettikleri macerayı yaşat ve olağanüstü hız treni tarzında raylarla lojistik ağına saf, keyifli bir coşku kat!