Octane Pack
Octane Kişiselleştirme Paketi ile çok oyunculu aksiyonunu hızlandır. Motosiklet yarışlarından ilham alınarak hazırlanan kamuflaj dokusu, yarışa hazır nişangah işaretleri ve yepyeni bir animasyonlu çağrı kartıyla her çatışmaya aksiyon kat.