OctaFight
OctaFight bomba gibi bir mücadele oyunudur. Oyuncuların birbirlerine karşı yoğun ve yıkıcı biçimde mücadele ettikleri eski güzel günlerdeki çok oyunculu oyunları hatırlatır. Tek parça kalan son kişi olmak için tam zamanında hareket edin, atlayın, kendinizi koruyun, bombanızı atın ve patlatın! İster bireysel, isterseniz ekip olarak 8 oyuncuya kadar kavgaya dalın. Çeşitli benzersiz karakterler arasından seçim yapın ve inanılmaz anları sosyal platformlarda paylaşın! İster son derece mücadeleci olsun, isterse leziz biçimde kaotik... Kendi dövüş kurallarınızı kendiniz belirleyin. Çeşitli bomba türleri, çılgın oyun modları ve büyük arenalar oluşturun. Aşırı derece pikselleştirilmiş muhteşem oyun görüntüleriyle, OctaFight minimalizme ve incelikli tasarıma olan aşkını ilan etmiştir. Oldukça düşük çözünürlüklü cennetleri keşfedin!