>observer_
Korkuların ele geçirilse ne yapardın? Yıl 2084. Sen, Observer olarak tanınan Daniel Lazarski'sin. Elit bir beyin dedektifisin ve amacı şüphelilerin beynine girip zihinlerini ele geçirmek olan kurumsal bir polis biriminde görevlisin. Büyük Chiron Kuruluşunda üst düzey mühendis olan kayıp oğlundan gizemli bir mesaj alınca Krakow'un köhne C Sınıf kenar mahhallelerine doğru araştırma için yola koyulursun. İpuçları bulmak için suçluların ve kurbanların zihinlerine girerken onların en karanlık korkularını açığa çıkarmak zorundasındır. Gerçeği açığa çıkarmak için ne kadar ileriye gidersin? Layers of Fear'in yaratıcıları Bloober Team'den bir siber-punk korku oyunu olan >observer_olgun oyuncular için tasarlandı. Gördüklerin seni rahatsız edecek.