Oaken
Oaken dünyası, Yüce Meşenin dalları arasında uzanan, kolayca tanımlanamayan bir mekan ve zamanda var olan efsanevi bir yerdir. Sakinleri, Meşe Şarkısı denen sesi dinleyen ruhlardır. Bu sesin kaybı, Yüce Meşeyi iyileştirebilecek veya yok edebilecek bir mücadeleye yol açan bir dizi olayı başlatır. Özellikler: Deste yönetimli, kahraman odaklı roguelike. Kelt ve kabile esintileri taşıyan ruhların yaşadığı mistik bir dünya. Onlarca seviye, bölüm sonu canavarı ve keşfedilmeyi bekleyen olayla rastgele oluşturulan dünya haritası. Konumun ve dönüşün çok önemli olduğu altıgen bir ızgarada benzersiz, son derece taktiksel savaşlar. Büyülerini ve ruhlarını dilediğin gibi yükselt. Öğrenmesi kolay, ustalaşması zor – her oyuncuya uygun sakinleşme ve meydan okuma modları.