Nyvoss Hex Paketi
Nyvoss Hex Paketi, Nyvoss üretimi arabalar için özel Hex Boya Kitini içerir. Ayrıca aracını kişiselleştirmen için Vortex Jantlarını ve 5 ek araç çıkartması sunar.