Nyotengu Öğretmen
Nyotengu için yeni bir öğretmen kostümü - sadece Sezonluk Kart 5 + Karakter sahiplerine özel. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR34 gereklidir. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.