Nyotengu Karakteri + Takdim Kostümü Seti
DOA5LR'a katılan en son savaşçı olan Nyotengu'yu artı ona ait 5 kostümü özel bir fiyata edinin! DEAD OR ALIVE 5 Last Round için Nyotengu karakterini ve onun Spor Sınıfı, Noel Baba Çırağı,Ponpon Kız, Hemşire ve Banyo kostümlerini içermektedir. *Bu kostümü kullanmadan önce en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.