Bu Eğitim Seti sayesinde Season Pass 3 karakterlerinin Ninjutsu hareketlerine, Gizli Tekniklerine ve eşyalarına (eğitim rütbesi 5 öğeler de dahil) avatarınla anında erişebilirsin. Üstelik, bunun için oyunu oynayarak Eğitim Puanı toplaman gerekmez. ■ Season Pass 3 Karakterleri ● Eğitim Rütbesi Ödülü x5 - Kakashi Hatake (Çifte Sharingan) - Neji Hyuga - Shisui Uchiha - Naruto Uzumaki (Son Savaş) - Boruto Uzumaki (Karma) *DLC'yi satın aldıktan sonra içindekilere Inn'deki Gift Box'tan ulaşabilirsin. *Bu Eğitim Setini satın aldığında yalnızca sahip olduğun DLC karakterlerine ait Ninjutsu, Gizli Teknik veya eşyalara erişebilirsin. Eğitim Setini satın aldıktan sonra listedeki ustalardan birinin Special Master-Ninjutsu eğitimini alırsan o karaktere ait Ninjutsu, Gizli Teknik ve eşyalara da erişim kazanırsın. *Bu Eğitim Setini satın almak, listelenen ustaların Eğitim Rütbesini etkilemez.