Bu Özel Ninjutsu DLC ile kendi özgün ninjan için yeni bir Ninjutsu açacaksın. Uçan Raijin Jutsusu ile düşmanlarını kör noktalarından avlayıp biçeceksin, tıpkı İkinci Hokage gibi! İçeriği: - Ninjutsu: Uçan Raijin Biçme (Menzilli Tipi) *Bu içeriği indirdikten sonra, oyunu açıp çevrimiçi lobide Gizli Yaprak Köyüne giderek Handa yer alan Hediye Kutunun eklentiler bölümünde bulabilirsin. *Bu içerik yalnızca Ninjutsu ile sınırlıdır. Yeni VR Usta veya Eğitim Rütbesi ödülleri getirmez.