15 milyon oyuncuya ulaşmamızın şerefine, bu Ayışığı Tomarı x15 paketini sunuyoruz. İçeriği: 15 Ayışığı Tomarı Ayışığı Tomarları avatarın için kostümler, silahlar ve Ninja Araçları gibi farklı kişiselleştirme öğeleri almakta kullanılabilir! Serinin diğer oyunlarındaki gibi, tomarların mührünü Ninja Araçları Mağazasında takas ederek açabilirsin. *Bu tomarları kullanarak, oyunda aldığın Ezoterik Tomarlara eşit nadirlikte öğeler alabilirsin. *Bu içeriği indirdikten sonra, Ayışığı Tomarlarını Ninja Araçları Mağazasında oyun içi öğeler ile takas edebilirsin.