Nowhere Girl
Hikâyemizin kahramanı olan sen, bir motorcu-büyücüyle sarhoş olduktan sonra yatağında bir hayaletle uyandın! Onun hayalet kuyruğu bacağına zincirlenmiş ve o da en az senin kadar korkuyor! Çırpınabilirsin, tepinebilirsin, tekmeleyebilirsin ve istediğin kadar bağırabilirsin ama zavallı hayaleti serbest bırakmanın tek bir yolu var: Ona âşık olmak. Duyguların karşılıklı olmasına gerek yok. Seni terk edecek birine âşık olmaya değer mi? Bu konuda hiç seçim şansın oldu mu? En azından bitene kadar biraz eğlenmeyi deneyemez misin? Yoksa ayrılmak çok mu zor geliyor?