Notice Me Leena-senpai!
Şeytan Lordu saldırıya geçti, Leena-senpai'ye yardım etmek artık senin elinde! Notice Me Leena-senpai! görsel roman tarzı hikâyesiyle eğlenceli bir kule savunma oyunu. İnsanlarla iblisler arasındaki savaşta, Büyücü Kızlar Akademisi'ni savun! 10 farklı dünyada, 28 benzersiz kuleyle stratejik yerleşim yap, birimlerini güçlendir, altın kazan ve bitmek bilmeyen düşman dalgalarına karşı hayatta kal! 2 hayatta kalma modu ve 5 zorluk seviyesiyle her savaş bambaşka! Leena ile arkadaşları okulu ve Leena'nın en sevdiği yemeği koruyabilecek mi, ne dersin?