Not for Broadcast Deluxe Edition
Not For Broadcast Deluxe Edition, orijinal oyunu ve Not For Broadcast: Sezon Biletini içerir. 23 Mart 2023'ten itibaren "Korku Kayıtta"da, hayalet avcılarının perili bir film stüdyosunun sırlarını açığa çıkarmasına yardım et; "Hayattan Kesitler"de esrarengiz yeni Başbakan Peter Clement'ın oldukça skandallı hayatını araştır ve "Zaman Döngüsü"nde televizyonda canlı yayınlanan bir bilim deneyine katıl!