Not For Broadcast Complete Edition
Not For Broadcast'in Tam Sürümü orijinal oyunu ve 3 DLC'nin tümünü içerir. "Live & Spooky"de hayalet avcılarının perili bir film stüdyosunun sırlarını ortaya çıkarmasına yardımcı ol, "Bits Of Your Life"da esrarengiz yeni Başbakan Peter Clement'in çoğunlukla skandallarla dolu hayatını araştır ve "The Timeloop"ta canlı bir televizyon bilim deneyinde yer al!