NORVEÇ
NORVEÇ yarışı, resmi oyuncularının yanı sıra (Hat İşçisi, Berserker, Koşucu, Fırlatıcı, Ulfwerener, Yetee) birkaç yıldız oyuncuyu da barındırıyor: Wilhelm Chaney ve Icepelt Hammerblow! Norveçliler savaşı ve birayı seven, acımasız, öldürmeye meyilli manyaklar! Bu yuvarlanan yol barikatı sahadaki en hızlı takım olmayabilir ama çoğu oyuncu Bloktan fayda gördüğü için kesinlikle en sertlerinden biri. Yetee, Norveç’in kendi yürüyen dağı. O, kuzey topraklarından gelen, hayatta kalmak için soğuk, sert ortamlara alışkın, özel bir tür Troll. Norveç takımı ölümcül pençe, vahşet ve doğal yıkım yetenekleri sayesinde Yetee'leri Blood Bowl takımına almaya çalışıyor.