Norse God Skin Pack
Norse God kıyafetini giy ve zombilerin buna dokunamayacaklarını bilmelerini sağla. ÇEKİÇ ZAMANI! Bu DLC şunları içerir: Başlık (kanatlı kask). Silah (savaş çekici). Evcil hayvan (Hugin kuzgunu). Bu eşyalar karakterin için farklı bonuslar sağlar. Silahlar yükseltilebilir. DLC eşyaları Kovac'ın deposunda yer alan özel sandığında mevcut olacak.