Nomad Hazmat
En üstün çorak arazi savaşçısı. Bu, Tehlikeli Madde Koruma Giysisi eşyası için bir görünümdür. Bu görünümü oyunda tamir tezgahında veya eşyayı ürettiğinizde uygulayabilirsiniz.