Nocturne Routes
Nocturne Routes’ta bir vampiri, her hamlenin önceden planlanması gereken karanlık ve bulmacalarla dolu bölümlerde yönlendirirsin. Her aşama, verimli bir rota çizmeni, pusuya yatmış iskeletleri yenmeni ve yol üzerindeki isteğe bağlı paraları toplayıp toplamamaya karar vermeni sağlar — ya da onları geride bırakabilirsin. Düşmanlardan kaçılmaz, zekâyla alt edilir. İskeletler yolunu kapatır ve hareket sırası, konumlanma ve strateji üzerine dikkatlice düşünmeni gerektirir. Tek bir yanlış karar seni karanlıkta mahsur bırakabilir. Her bölümde ustalığı ve akıllı planlamayı ödüllendiren üç isteğe bağlı para bulunur. İlerlemen bölüm seçim ekranında takip edilir; böylece bölümleri tekrar oynayarak çözümlerini mükemmelleştirebilir ve tam tamamlanma elde edebilirsin. Daha karanlık atmosferi, düşünülmüş mekanikleri ve bilinçli karar verme odağıyla Nocturne Routes; sabrı, mantığı ve dikkatli uygulamayı ödüllendiren bir bulmaca deneyimi sunar.